2011. március 9., szerda

Spenót tükörtojással

Nos ez is a 180 g-s ch diétám egyik eleme. Pláne ahogy csinálom, nagyon diétásan. :) Bevallom kezdek kicsit bekattanni a számolgatásba, ezért most csak annyit írok, hogy ez sincs 40 g ch, ami vacsorára engedélyezett.

szívecskés tükörtojás, ha nem lenne felismerhető :)

Hozzávalók: 

mirelit spenót (450 g)
1 dl tej
só, őrölt bors,
sok-sok fokhagyma
1 kiskanál keményítő
tojás (ch minimális)

A spenótot fagyasztott állapotban egy lábasba tesszük, ráöntünk 1 dl tejet és várunk míg kiolvad. Néha megkavarjuk. Belereszelünk sok-sok fokhagymát (szerintem vagy 6 gerezdet belereszeltem), sózzuk, borsozzuk kb 5 percig rotyogtatjuk, ekkor beletesszük a keményítőt és kb még 5-10 percig főzzük.

4 megjegyzés:

Bianka írta...

Egyik kedvenc kajám

Kati írta...

Fogyózol? Nekem se tenne rosszat egy kis böjt. :) Egyébként szép lett a szivecskés spenót.

Emoke írta...

:) Hát éppenséggel nem önszántamból fogyózok :( Orvosi utasítás... :( /csak itt még nem akarom bővebben kifejteni a bajom, egyelőre/

Panna írta...

Nekem is az egyik kedvencem. Főzelék mániás vagyok :-) A szívecskés tükörtojás még gusztusosabbá teszi!