2012. november 6., kedd

Forró csokoládé házilag

Én "natúr" szeretem a legjobban, de fűszeresen (szerecsendióval, fahéjjal) sem rossz. :) Jön a hideg...jól jöhet bármikor, bárkinek. Itthon is egyszerűen és gyorsan elkészíthető.


Hozzávalók (2 főre):

5 dkg étcsokoládé (65%)
fél dl habtejszín
2,3 dl teljes tej
2 dkg xukor/nyírfacukor 
(vagy használhatunk helyette porcukrot is - de el is hagyható)


A tejet a cukorral, tejszínnel és az apróra tördelt csokoládéval felforraljuk. Levesszük a tűzről és botmixerrel összekeverjük, felhabosítjuk, kakaóporral megszórjuk.

7 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Kérnék egy pohárkával...:o) Nagyon szeretem.

Emoke írta...

Küldöm :) Én meg Tőled kérnék olyan fincsi mákos koszorút ehhez. ;)

Roza írta...

Nagyon jó ötlet, hogy elkészítettétek!:)

Elena írta...

Én miért is nem kaptam ebből a finomságból???? :DD Amúgy nagy forró csokis vagyok!!

Emoke írta...

Roza: köszi :)

Mozzi: hát sorry :D De majd küldök... ;)

Névtelen írta...

It's impressive that you are getting ideas from this post as well as from our discussion made at this place.

Feel free to visit my page; http://Www.Prweb.Com/Releases/Silkn/Sensepilreview/prweb10193901.htm

Névtelen írta...

My brоther гecommenԁed I might like this website.

He wаs еntirely гіght. This ρost truly mаde mу day.
You can not imagine ѕіmply hoω much time I had spent for thiѕ information!

Thanks!

My homеpage :: railique.railso.com