2011. március 25., péntek

Csokoládé transzferfólia - ajándékok

Teljesen meghatódtam....nem sűrűn történik ilyen velem!!!
Ajándékot kaptam Gesztenyétől!! Egy halom transzferfóliát a bonbonjaimra (off: meg az Ancsiéra of course :P)!!! Nagyon köszönöm!!!!


Én meg ilyen cuki állatos transzferfóliát vettem és küldtem én is neki vissza ajándékba. :) Mert én is rendes vagyok. ;))


Bencétől is kaptam még egy bonbonformát a névnapomra és még fogok egy hőmérőt, hogy tudjak csokoládét helyesen temperálni. :) Már kitaláltuk mi fog a formába kerülni...és nem csak csoki. ;))) Bence fogja elkészíteni...és én is kíváncsi vagyok nagyon. ;)


Én meg vettem 2 polikarbonát formát a múltkori kiruccanásom alkalmával...az egyik a képen, a másik félgömb alakú, jól meg lehet tölteni típusú. :)


Tegnap meg elugrottam az Ázsia Bt-be. Vettem egy-két apróságot...(céklaport, matcha tea port, kaviárt, wilton ételfesték pasztát, szárított petrezselymet - csupa fontos életmentő dolgot)

Hétvégén meg bezsebelem a nővéreimtől és anyukáméktól is az ajándékokat. :)))

17 megjegyzés:

Praliné Zsuzsi írta...

Ez aztán a névnapi ajnádéközön :) Utólag is boldog névnapot!

Emoke írta...

Erinacea: köszönöm! :))) -E.

Kati írta...

Nekem nem küld vki ajándékot? :)

Szép ajándékokat kaptál, az a matcha tea por és a Wilton ételfesték nekem is jó lenne a konyhára, de itt nálunk Romániában csak álmodni lehet ilyesmiről. De egyszer csak eljutok én is egy olyan helyre ahol mindezt meg lehet venni.

Emoke írta...

Kati: nagyon szívesen megveszek neked bármit, ha gondolod. :) Írj mailt ha érdekel vmi (szaboemokee@gmail.com)

Gesztenye receptjei írta...

Óhhh, kérem szépen itten szerepelek ebben a blogban:-))))
Azt elfelejtettem beleírni, hogy sok boldog névnapot kívánok utólag is:-))))

Gesztenye receptjei írta...

Ja és köszönöm én is a fóliát:-))

Emoke írta...

Gesztenye: köszi!! a köszöntést is! :))

Panna írta...

Nagyon klassz ajándékokat kaptál, készülhetnek a finomabbnál finomabb bonbonok!
Kukkants be hozzám, szeretnélek meginvitálni az "egy jó szó" játékba.

Turák Kinga írta...

azokat a nyuszkós szilikon formát hol vetted?

Emoke írta...

nyuszis formát a westendben, Bp. középen a szökőkútnál lehet venni egy kis bódénál.

Csakugy:) írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Csakugy:) írta...

Sziasztok!
Nekem esetleg tudna valaki segíteni?
Nagyon régóta szeretnék már venni transzferfóliát, de a környékembe nem lehet kapni:(
Esetleg tudna valaki ajánlani valami olyan oldalt ahonnan lehetne rendelni, vagy valami hasonló?:/

Emoke írta...

Szia Csakúgy :) Gasztromanko.hu-tól sztm tudsz rendelni. Az állatkásat én is onnan rendeltem és van még neki másfajta is. Vagy ahonnan még talán lehet az a food pack és az écsy.hu nagykerek. Hívd fel őket mi az a mennyiség, amit venned kell. (de lehet tudsz alkudozni) :)

Csakugy:) írta...

nagyon nagyon szépen köszönöm a segítségedet:)
Ott már biztos hogy fogok találni:) még egyszer köszönöm:):):)

Emoke írta...

nincs mit :) remélem sikerül venni!!! :)

Csakugy:) írta...

megnéztem az oldalakat:)tuti hogy fogok tudni rendelni, már ki is néztem melyikek kellenek:):) annyira jó:)végre:)
köszönöm a segítséged:)

Emoke írta...

:))) örülök, hogy tudtam segíteni!! :)