2011. április 17., vasárnap

Húsvéti ajánlat

Kaptunk egy nagyon jó pofa felkérést Krisztina konyhájától, aminek örömmel eleget is teszünk. :)

A játék lényege:
Írj egy bejegyzést Húsvéti ajánlat címmel! Az ünnepre való tekintettel javasolj 5-10 ételt bármilyen kategóriában, egy feltétel van, hogy a korábban már közzétett receptjeid közül válogass!
Ha megkapod a játékot, akkor kérlek küldd tovább 10 bloggernek! De a játékot szabadon is "elviheted" nem kell megvárni, hogy hozzád is eljusson!:)
Játékra fel!!!

 Akikeket játékra hívok: 
1. Beastie's Bistro
2. Panna 
3. Gesztenye 
4. Makacska konyhája 
5. Liza & Anikó 
6. Vegyes saláta 
7. Turák Kinga
8. Colors in The Kitchen
9. 4Gyerek
10. Egy csipet


Amit mi ajánlunk

 



















17 megjegyzés:

4Gyerek írta...

jujj? tényleg? és ha nem lesz meg az adott számú recipé? és ha....és ha...ha még nincs az idén elkészítve ami épp húsvétra való, mert ugye tavaly augusztus végén ütögetett vállon a blog indítós ihlet?

na mindegy, bepróbálkozom, mert milyen már a szép felkérés elől menekülőt fújni?
tőled meg máris irígylem azt a zsúrkenyér formát. megyek, s meg is nézem közelebbről ama bejegyzésed.

Emoke írta...

:) sztm semmi gond, ha nincs meg az adott recept. Mi sem régóta blogolunk. :)
Az a forma jó - kalácsot kellene benne sütni hmmmmmm :)

4Gyerek írta...

szerintem Illésrisz pékkifli receptje is megállná abban a formában a helyét. s most figyelem, már ki is próbáltad a receptet. szóval?

Emoke írta...

Az a kifli nagyon finom!!!!! :) Gondoltam, hogy azt (is) ajánlom, de Bence a muffint mondta és azt tudom, hogy a sógorom is imádja.:)

Turák Kinga írta...

köszi az invitálást! :) hogy kinek küldeném tovább, sztem az elég necces lesz, de délután-este majd válogatok párat! :)

vanocska írta...

sajttekercset már néztem Nálad,Anyukámmal csináltunk ilyet régen illetve Ö csinált,én csak néztem...A többi recept is nagyon tuti!

egycsipet írta...

Sikerült ideérnem... Köszönöm szépen a felkérést/feladatot, igyekszem mielőbb eleget tenni neki! :))


Irtó jó az a virágos sütőforma! :))

Kati írta...

Köszi a meghívást, már eleget is tettem a kérésnek.

Anikó írta...

Nagyon köszönjük mi is a felkérést, igyekszem gyorsan eleget tenni, mert már nyakunkon a húsvét!:)

Beastie írta...

hát én sem vagyok olyan régi......jó, keresgélek majd kicsit, hogy mi az ajánlat, vagy gyorsan főzök húsvétit, s jól meghivatkozom :)

Panna írta...

Köszönöm a játékra invitálást! Klassz menüsort állítottál össze. Miközben nézem csak nagyokat nyelek és várom a húsvétot, amikor jól bekajálok :)) Nézz be hozzám, nálam is vár valami!

DebiGabi írta...

Ezt a menüsor is szívesen végigkóstolnám:D
Köszönöm a meghívást a játékba. Egy picike türelmet kérnék, de pár napon belül megírom én is:D

Bianka írta...

Nagyon jó kis húsvéti összeállítás

Túry Amália írta...

Köszi itt is. hát én is rendesen gondban vagyok :(, max a hétvégi répatortát tudnám ajánlani :D

Gesztenye receptjei írta...

Emőke!
Köszi az invitálást a játékra.
Most értünk haza 4 nap pihenés és kirándulás után.
Holnap vendégeink lesznek, de talán lesz időm rá.
Köszi még egyszer:-)))

Emoke írta...

Mindenkinek nagyon szívesen! Nem kell ezt a felkérést azért annyira komolyan venni. :) De örömmel megyek kukucskálni majd. :D

Ami írta...

Répatorta!!! igen! :)
Klassz kis összeállítás