2011. április 30., szombat

Mártogatós tál (Bence) - VKF 42

Emőke imádja, ha ilyet készítek vacsira. Leülünk a tv elé, nézzük az Anyátokat (How I Met Your Mother) és mártogatunk elégedetten.
Ezt akkor találtam ki neki, amikor nagyon nem akart egészségesen étkezni, így viszont megvan a chipsevés hangulata. :)


Receptet egy tálra kipakolt nyers szeletelt zöldséghez, illetve virslihez talán mégsem írok, a lényeg úgy is hogy mártogatható legyen.

Mártogatós rész:
1. bagettcsücsök majonéz
2. bagettcsücsök pizzaszósz
3. bagettcsücsök mustár
4. bagettcsücsök szójaszósz majonézzel krémesítve

Ha épp kevésbé vagyok lusta, akkor szoktam még joghurtos-fokhagymás-görögfűszeres, meg tejföllel lazított krémsajtos keveréket is készíteni.           

9 megjegyzés:

Praliné Zsuzsi írta...

Ez aztán a színorgia! Én biztos kienném a virslit meg a sajtot :)))

Emoke írta...

én is kiszoktam :D (meg az olajbogyót!) :)

Ami írta...

Varázslatosan színes és étvágygerjesztő :)

Emoke írta...

Ami: köszi! ezt így ha elémrakják simán megeszem, amúgy nem jutna eszembe készíteni :D

Turák Kinga írta...

többször meg kellett néznem, h mi is van a tányéron!
De Ti aztán beturbóztatok a mostani VKF-re! :)

Emoke írta...

Kinga: nemis :)) (megkérdeztem, lehet többet is beküldeni) Gondoltam ne érje szó a házunkat, legyen természetes színezékkel teli tál is ;))) Amúgy meg nagyon szeretem ezt a fajta hidegtálat.:)

Bianka írta...

Nagyon ötletes és finom

Beastie írta...

hát elég kreatív :) a csücsökbe csomagolás meg külön jópont! és igen, a kép elő ránézésre másnak tűnik, valamilyen csíkos pitének, de ami elő látásra pillangó, az nem feltétlenül az is :)

Panna írta...

Nagyon gusztusos és tényleg kedvet csinál a zöldség evéshez az ilyen szép tálalás! No és nasinak sem utolsó, sőt!!