2010. november 20., szombat

Tiramisu golyók

Az egyik Príma Konyhában találtam ezt a receptet...és persze számos változata kering a neten is. :)
Szerintem semmi köze nincs a Tiramisuhoz...de mindegy is, ez sem egy rossz golyó. 


Hozzávalók:

35 dkg darált háztartási keksz
25 dkg mascarpone
3-4 evőkanál kávé (én majdnem fél csészével tettem bele, hogy kiérződjön a kávé)
3-4 evőkanál porcukor (én kb 2 evőkanállal tettem bele - kóstolgattam közben. nem szeretjük édesen)
2 csomag vaníliás cukor
1 ek konyak (rum volt itthon, azt tettem bele :D)
cukrozatlan kakaópor a hempergetéshez

A krémsajtot a darált keksszel, a porcukorral, a vaníliás cukorral, a kávéval és a konyakkal/rummal összedolgozzuk. (ha esetleg meleg lett a keverékünk, én kicsit betenném a hűtőbe, mert így nem olvad rá a kakaó)
Kézzel gombócokat formálunk belőle és kakaóporban megforgatjuk és hűtőbe tesszük.

3 megjegyzés:

Belly írta...

Mindenesetre nagyon jól néz ki!

Emoke írta...

Köszi Belly! :) Azért finom, na. :) - Emőke

Bianka írta...

Biztos nagyon fincsi lehet