2012. február 7., kedd

Szerelemtrüffel - Nosalty.hu

Az úgy történt, hogy pár ismerősöm kérésére nemrég beregisztráltam szakácskéntNosalty.hu.-ra. Nagy meglepetésemre, pár nappal később a szerkesztőség felkért, hogy legyek a valentin napi gasztrobloggerük. Tádám! :) 2 hét titoktartás, úgy ahogy sikerült is. :))

Egy egyszerű, fázisfotókkal készült trüffel receptet tekinthettek meg a Nosalty.hu oldalára kattintva.

Éljen a szerelem. :)) Jah és úgy tűnik hivatalosan is "gasztroblogger" lettem. :P
                         

9 megjegyzés:

Ibcsi írta...

Szívből gratulálok!! :-))))))

Ibcsi írta...

Jaj lemaradt!!
Csodaszép lett a szerelemtrüffel!!
Bizti fincsi is :-)))

Unknown írta...

Nagyon jól néz ki :) Igazi szerelmes finomság :)

Pixie Pie írta...

Fantasztikusan néz ki és a fotó is szuper! Gratula a felkéréshez!

Elena írta...

Csodálkoztam is....eddig nem láttalak az oldalon....annyira jò ez a kép!! Puszi! :)

Turák Kinga írta...

jajj ne már! Hát az voltál mindig is!!! Amúgy nagy-nagy gratula!!!

Emoke írta...

Ibcsi: fincsi :DD köszönöm szépen a gratulációt!! Jól esett!! :)

Vikvi: köszönöm, igyekeztem, hogy az legyen. :)

Pixie Pie: nagyon köszönöm!!! :))

Mozzi: hát "ott" jobban otthon érzem magam, és ezt pár nap után mondom. :(
Persze ha nem lennének itt egyéb tényezők, itt is jól érezném magam... puszi!! Most már Árkádozzunk!! :D

Kinga: nem akartam gasztroblogger lenni :) És továbbra sem tartom magam annak. :P És nagyon köszönöm Tőled is a gratulációt!!! :)

Panna írta...

Gratula!

Emoke írta...

Panna: köszönöm!