2012. március 21., szerda

Cserepes virágok csokoládéból

Sok mindenre lehet használni az újonnan beszerzett Tchibo szilikonformát. Pl. készíthetünk belőle cserepes virágot. A vágottat úgyse szeretem. :) Igaz fülig csokis lettem. :)
Most nem úgy készítettem, ahogy itt leírtam, vagyis nem kentem ki ecsettel a formát, hanem teletöltöttem csokival, kicsorgattam, mint ha polikarbonátot használnék, amiről itt írtam. Így sikerült. :)


A töltelék az epres-joghurtos szeletből kimaradt töltelék. Jaj nagyon finom ez a töltelék...tényleg. :)

Szóval az Ázsia Bt-ben vettem 5 db kész csokihüvelyt. A "virágföld" egy sima trüffelkrém - szintén maradék. ;)


Új cuki kis kapszlik a Food-Packból. :) Amikor voltam, Laci azt mondta, még senki se vett. :)))


A csokoládéhüvelybe beletöltjük a trüffelkrémet és hűtőbe tesszük. Mikor megszilárdult beleszúrjuk a pálcikát és reszelünk rá egy kis csokoládét.





Előkészítjük a szilikonos formát. Az étcsokoládét megolvasztjuk és temperáljuk. (képes temperálás polikarbonát formában: itt található, képes beszámoló szilikonos formában: itt található). 

Teletöltöttem a formát, jól megrázogattam, hogy a légbubik kijöjjenek. 

 Itt borítottam ki... :)) Magamat is. :DD


A csokoládé szilárdulásáig a formát hűtőbe tesszük, majd beletötljük az epres-joghurtos krémet. Helyet hagyva a lezáráshoz. Dermedésig hűtőbe tesszük, majd lezárjuk az újratemperált csokoládéval. Huhh. :)


Ezzel a cserepes virággal neveznék Praliné Zsuzsi húsvéti játékába

Egy kis családi banzáj a végére. :) 

4 megjegyzés:

Kati írta...

Hogy te mit ki nem találsz:)
Nekem is kell ilyen Tchibo-s forma:)

Kati írta...

Ja és olyan aranyos kis muffinos konyharuhákat láttam a Tchibo online üzletében, sajna hozzánk nem száálítják ki az árut.

Unknown írta...

Ezt a virág csokrot szívesen elfogadnám. Nagyon jól néz ki, ötletes :)

Nelli írta...

Szia Emőke!

Boldog névnapot kívánok Neked utólag is!:)


Szeretnélek játékra hívni a Kutya és Konyha blog írójához.
Folytatódik az Online Vacsoracsata 2. fordulója.
http://kutyaeskonyha.blogspot.com/2012/03/jatek-az-izekkel.html
Ha van kedved gyere játszani!:-)