2011. június 7., kedd

Epres cheescake fagylalt (gép nélkül)

Erre a fagyira bizony az éjjel valaki rájárt... és nem a macska volt. :)

Latsia-nál találtam ezt az epres cheescake fagyit. Kicsit változtattam a receptjén, ami otthon volt készleten ugye. Nagyon finom! Köszönjük az ötletet! :)

Az eredeti receptért klikk IDE.


Hozzávalók:

1 doboz natúr krémsajt (lidls változat)
10 dkg barna cukor (aldis)
1 ek citromlé (lidls)
1 tk vaníliakivonat (culinaris)
30 dkg eper pürésítve (piaci)
2 dl tejszín (habbá verhető)
3-4 db chocolate chip cookie (lidls)

A keksz és a tejszín kivételével mindent összeturmixoltam, kóstolgattam - én nem tettem bele több cukrot. Habbá vertem a tejszínt, beleforgattam az epres cuccba, majd az egészet beleöntöttem egy jól zárható edénybe. A mélyhűtőbe tettem. Kb. 3x átturmixoltam, óránként és mielőtt még megdermedt volna beletördeltem a kekszeket és egy kanállal elkevertem. Jó epres lett és krémes-kekszes. :)

/off: Gianni szalvétája még jól viseli itt a fotózásokat...viszont remélhetőleg fogunk kapni (Erinacea és én egy autogrammos változatot is. :)) - menőzni fogunk :)/

8 megjegyzés:

4Gyerek írta...

akkor nem megyek hozzátok macskának. ha még a fagyit sem ő nyalhatja be éccaka....

receptet megragadom. és átköltöm mangóra, épp az rostokol fagyira várakozva.

Praliné Zsuzsi írta...

Marha jól néz ki, én is betoltam volna éjjel, az fix! Az autogrammos Gianni-szalvétát meg tegnap sírtuk ki a facebookon, már ezért megéri a közösségi oldal tagjának lenni. Agyalok is, mit fotózzak majd a kegytárgyon!

Kati írta...

Nagyon cuki az a kis ostya:)

Panna írta...

óóó, nagy a baj, erre én is tuti rájárnék :)) Bizony ezt ki kell próbálni, főleg amíg még eper van! Kiderült ki járt rá?? :)))))

Emoke írta...

4Gyerek: nem járnál jól. :D Sztm tejérzékeny...Mangóval is nagyon jó lehet! :)

Erinacea: előbb kapjuk meg. :)

Kati: Erinaceától kaptam. Finom! :)

Panna: hát Benceee:) (én most majd banánból akarom megcsinálni)

Bianka írta...

Fantasztikus, nagyon finom lehet

Marika írta...

Én is el tudnám képzelni, hogy rájárjak, akár éjjel is!:))
Szuperül néz ki, ki kell próbálnom!!!

Emoke írta...

Bianka: köszi :)

Marika: remélem ízleni fog. Lehet krémesebbé is csinálni, de mivel nekem nyeresen nagyon ízlett, nem változtattam jobban rajta. :)