2011. június 14., kedd

Hogyan szeretünk főzni?

Játékra hívot minket Panna, Márti és 4Gyerek -jejeje.

"Ki hogyan szereti!" Aki ezt a kérdést így kitalálta azt csókoltatom. :P Hát mi úgy szeretjük, hogy....18-as karika....

Íme a kérdések, csak 5db szerencsére.

1. Hogyan választod ki, mi kerüljön az asztalra?

Emőke: Régen sehogy. Bármi kerülhetett az asztalra. Ebből az lett, hogy sportolás mellett enyhe inzulinrezisztencia, kicsi pajzsmirigy alulműködés . Fél évig számolgattam a ch-kat. Fogytam 15 kg-t. A számolgatásba beleőrültem és most inkább eszek rendesen, de keveset és igyekszem 5x. Néha rosszul vagyok, olyankor elviselhetetlen vagyok. Szóval most ideje megint folytatni a számolgatást, így szinte megint olyan ételek fognak az asztalra kerülni, amitől éhenhalás lesz. De elérem a célom, mert ebben jó vagyok.
Bence: ne csizma. :) Az étel az állat, a növény az köret és ital az sör. A kapor az egy pici a koviubiba amúgy a kukába. A hal az a sellőknek való.


2. Hogyan főzöl és blogolsz?

Emőke: kétlábon, néha sámlira állva, ha a hátsó gázrózsát használom. Blogozni ülve, morogva (utálok írni)

Bence: Sörrel a kézben. - blogolni meg egyedül csak régen, azóta csak a "mammma" közös blogjába beleírva sok noszogatás után.

3. Milyen alapanyagokat használsz?

Emőke: ezt nem értem. Minőségi a kérdés? Nem igazán izgat...nézem az árat, ki nem nézi? Bence rászoktatott, hogy ami akciós nem biztos, hogy meg is éri...így már lesem én is hogy a sajtnak a kilója mennyi és inkább azt veszem, ami olcsóbb kilóügyileg. Mikre nem szoktat? Vagy a budipapírnál mennyi a lapja...ehh. :))

Bence: sör, hús, fűszerek- kolibrihere, orchideabibe, kopi luwak, barna szarvasgomba hülyeség. Nade cserepes bazsalikomot azt nagyon. Ha egészséges akkor répát.


4. Mennyire tartod be a receptben előírtakat?

Emőke: én csak recept alapján tudok főzni. A fejemben sok recept nincs, ott más van, receptnek nincs hely. Így ált. rohangálok a laptop és konyha között (ki is vihetném mondjuk aztán közben nyomhatnám a fb-ot vagy írhatnám a blogot is..de így izgibb), vagy leírom cetlire. De mindig kimarad valami..általában a cukor. :P Ez a rebarbarás sütinél izgalmas volt - Bence: "ez olyan savanyú, hogy az alsógatyám beszippantódott a seggembe."

Bence: Ihletet ad, nagyjából. Meg ami szerintem hülyeség azt nem, és persze újítok.

E. Mennyire hasznosítod a fölöslegesnek tűnő adalékokat? (süteménylapok szélei, tojás egyik része - sárgája, fehérje stb...)

Emőke: ki nem dobunk semmit. Ha mégis, fél óra bőgés az alap. :) Pláne, ha Anyukám küld valamit és megromlik. Mindig arra várunk, hogy a másikunk megegye. Bence nem mer a kajámhoz nyúlni, mert mint Joey a jóbarátokból, Emőke sem ad a kajájából. :P

Bence: Semmi sem fölösleges!:) A fölösleget a derekamon hordom:)

4 megjegyzés:

4Gyerek írta...

jó fejek vagytok. még mindig. mint mindig.

Tündérkonyha írta...

Jajjj!!! Próbáltál már halkan röhögni teli torokból?? Mint a Süsü :D:D Na most nekem így sikerült, mert kiskorúm alszik, de a Bence megjegyzésen a rebarbara és az alsója kapcsolatáról nem maradhatott derültség nélkül. Köszönöm a vidám perceket!!

M@rti írta...

Ezt vártam Tőletek, Gyerekek!!! :-)))

Panna írta...

Végre valami jó!! Mosolyt csaltatok az arcomra :))

He-he :))))