2011. május 28., szombat

Kuszkusz saláta

Először de nem utoljára ettünk kuszkuszt. Ez egész jó.


Hozzávalók:
250 g kuszkusz
500 ml húsleves alaplé
125 g feta sajt
1 kisebb (nem spanyol) uborka
fél fej lilahagyma
olívaolaj
olajbogyó
paradicsom
fokhagymapor
mozzarella
bazsalikom

Forrásban lévő vízben feloldunk egy darab húsleveskockát. Ráöntjük a kuszkuszra és lefedve kb. 10 percig állni hagyjuk, majd jól átkeverjük.
Tetszőleges zöldségekkel variálhatjuk. Érdemes egy pici olívaolajjal is meglocsolni. Néhány óra alatt összeérleljük.
Én egytálételként fogyasztottam, de köretnek is tökéletes.

Bence így ette, csevapcsicsával.

Off: mivel a macskaszart én takarítom, érthető okokból nem kívántam a saláta mellé. :)

5 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Egyszer ettem kuszkuszt, nagyon ízlett. Én simán köretként kóstoltam, de így még jobb lehet!

Kati írta...

Én még sosem ettem kuszkuszt, de jól hangzik.

M@rti írta...

:-))))
(ez a macskaszar miatt)

Névtelen írta...

Ez kettő főnek elég? Mert ha csak 2 fős akkor ebből dupla adagot kell csinálnom :)))
A

Emoke írta...

Ancsi: neeem, elég lesz ez nektek bőven. :D Szerintem legalábbis.