2012. május 31., csütörtök

Rachel Allen: A család kedvencei - előzetes

Juhééé! :) T.bálint Könyvkiadó jóvoltából épp kezemben tartom Rachel Allen: A család kedvencei c. könyvét. :))  Ezzel a könyvvel már szemeztem, úgyhogy nagyon-nagyon örültem, hogy enyém lehet. :) Betudjuk szülinapi ajándéknak. :)))

Reggelente szoktam nézni a műsorát a tvpaprikán. Nekem nagyon tetszik a műsora is és ahogy most lapozgatom a könyvet az is. Túlságosan is. Már agyon van lapozgatva. :) Ahogy nézem igen sok recept fog kipróbálásra kerülni. :) Nagyon szépek a képek is, tele van egyszerű és könnyen elkészíthető receptekkel. Teljesen elégedett vagyok és örülök nagyon, hogy T.bálint Könyvkiadó jóvoltából (facebook itt érhetőek el)egy újabb lehetőséget kaptam a nagysikerű Tésztavarázs után is. :)
A könyvről:
"A TV Paprika nézői már jól ismerik  Rachel Allent, a kedves, szőke, ír fiatalasszonyt, aki fáradhatatlan lelkesedéssel mutatja be a minőségi alapanyagokat, a legújabb trendeket, és a praktikus megoldásokat.
ELEGÁNS ÉTELEK EGYSZERŰEN-ez Rachel Allen mottója.
Rachel négy korszakos bestseller szerzője , köztük található  a  A család kedvencei.
Rachel stílusa mindenek felett nagyon praktikus és egyszerű, de lenyűgözően elegáns ételei óriási sikerre tarthatnak számot családi és baráti körben egyaránt.
Megtalálhatóak benne ír helyi ízek és nemzetközi behatások is.
A BBC /ahol műsorai nagy sikerrel futnak/ minősítése szerint Rachel az „Ír szakácskirálynő”,
A Good Food Magazin szerint pedig az ír konyhát végleg elhelyezte a világ gasztrotérképén."

Korábban a Tésztavarázs c. könyvet kaptam meg. Abból a könyvből elkészített receptekért katt ide.

3 megjegyzés:

Gizi írta...

Gratulálok ehhez a szép könyvhöz, és várom a kipróbált recepteket!! Persze most kicsit irigy vagyok, én is szívesen a kezembe tartanám, mert nagyon szeretem Rachel Allent.

Bors and Pepper írta...

Ó, hogyan lehet a T.bálint kiadóval jóban lenni??? Nagyon szuper lehet ez a könyv, én is szívesen sütögetnék belöle, föleg, hogy itt Portugáliában nem adják Rachel Allen müsorait :( A Tésztavarázs is megvan, lehet ez lesz a következö zsákmány?

Emoke írta...

Sziasztok :) Köszönöm!! Én úgy tudom mást is megkerestek, szóval sztm van esély. :)