2011. április 26., kedd

Sajtos baconos brokkoli torta + díj

Továbbra is szeretem más receptjék kipróbálni. Így mikor megláttam ezt a brokkolis tortát, nem is volt kérdés, hogy megcsinálom-e vagy sem. Szénhidrátilag számomra megfelelő a kötelező diétámhoz pedig tökéletes. :) /szóval lécci dobjatok meg nyugodtan hasonló receptekkel :)/

A recept tehát Beastie-től származik. Ezer köszönet itt is! :) Te Timitől én Bencétől zsebeltem be a dicsérő szavakat. :P

Módosítottam kicsit rajta, mert nekünk kell bele hús (jelen esetben 15 dkg kockázott bacon, melyet a hagymával együtt pirítottam meg, így semmi egyéb zsíradékra nem volt szükség), és a kenyér helyett 2 maréknyi zabpelyhet használtam (ez korábban már bevált a zabpelyhes rakott cukkininál is).
A 15 dkg brokkoliból pedig lett egy fej brokkoli. :)

Az eredeti recept tehát itt.  

sajt nélkül sütés előtt
megsült állapotban még melegen


Kaptunk egy újabb díjat Pannától és Vegyes salátától (DebiGabitól), amit itt is köszünk. :) 


Tovább most nem adnánk, mert már úgyis körbejárt, de aki szeretné és kreatívnak tartja magát, az vigye nyugodtan és áruljon el 10 dolgot magáról, amit szeret csinálni. :) Mert mi most nem fogunk. :P

5 megjegyzés:

Beastie írta...

Hát ez igen kedves :) na meg jól is sikerült, mi mást mondhatnék az adoptált receptemről :)

Emoke írta...

:) Mondjuk azt mondhattad volna, hogy ez kevés lesz. :D:D Én rávetettem magam! Bence kevésbé mert brokkolit enni, de a felét betermeltük még este, a másik felét pedig reggel... :)

Kati írta...

Jól néz ki nagyon, biztos finom is.

Panna írta...

Nagyon guszta! Megjegyzem én is. Na most megint bővült eggyel a kipróbálandó receptek sora :))

Bianka írta...

Nem vagyok egy brokkoli rajongó, de ez nagyon jól néz ki