2011. szeptember 22., csütörtök

Tojáskrém

Szeretjük a tojást, egészséges is, mostanság sűrűbben fog az asztalra kerülni, mondjuk most így, tojáskrém formájában.
          
forrás: Nők Lapja Konyha  2011. szeptember

 Hozzávalók

4 db főtt tojás
2 ek tejföl
2 ek majonéz
só, bors
friss snidling
pár csepp citromlé

A megfőtt tojásokat megpucoljuk, majd apróra vágjuk. Hozzákeverjük a tejfölt, majonézt, majd ízesítjük sóval, borssal és citromlével. Tetejére snidlinget szórunk. Pirítós kenyérrel tálaljuk.

10 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon guszta így különösen a pirítósra rákenve. Kifogom próbálni,sőt citromlé helyett kicsi mustárt fogok belekeverni!

Emoke írta...

Köszi :) Hú tényleg, mustár is jó bele. :)

Kati írta...

Sokat hallottam a tojáskrémről, de még soha nem próbáltam, de itt az ideje.

Nelli írta...

Én most kettő ilyen kenyeret kérnék szépen!:-)

Barbi konyhája írta...

Épp most raktam fel egy nagyon érdekes írást a tojásról és a tojássalátás receptem is hasonló, de nálam mustár is van még benne. :))) Nagyon jól néz ki, jóízűen felfalnám!
Bírom a fotóidat, láttam a kis "fotóstúdiódat". ;D

Roza írta...

Nagyon finom lehet... de sajnos, most a szénhidrát-szegény diétámba nem nagyon fér bele. Talán csak egy egészen kevés:))

M@rti írta...

Ez nagyon guszta! Rögtön neki is állok, mert már rég volt nálunk.

Emoke írta...

Kati: nem-e? Ha szereted a tojást, próbáld ki. Ha nem, akkor meg sztm ebben a formában megszerethető. :)

Nelli: küldöm. :D update, nem baj? :)

Barbi: megnéztem. :D véletlen. ;) Köszi, de épp most fogom megszűntetni a fotósátrat :( kell a hely. :(

Roza: üdv. :) hát a tojás sztm belefér a széndhidrátszegény diétába, alig van ch tartalma!! sőőőt, még ajánlom is!!

M@rti: :)) egészségedre! :D

Panna írta...

Nagyon guszta ;))

Bianka írta...

Nagyon finom, imádom